بهترین بازی های Game Boy در همه زمان ها


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1399
بازدید : 1787
نویسنده : نعـــــــــــــــیم ایــــــرانــــی

بهترین بازی های Game Boy در همه زمان ها

 

از آنجا که بازی های ویدیویی با گرافیک واقع گرایانه و سایر ویژگی های فناوری پیشرفته ، در حال پیشرفت و پیشرفت هستند ، ممکن است هر از چندگاهی هیجان و سادگی دستگاهی مانند GameBoy را از دست بدهید.  

شاید شما روحیه داشته باشید که کمی تتریس بازی کنید یا دوباره دنیای Super Mario Land را تجربه کنید. شاید زمان آن باشد که Game Boy خود را خاموش کنید ، و در حالی که در آن حضور دارید ، ممکن است بخواهید برخی از این بازی های کلاسیک را برای بازی روی آن در نظر بگیرید.

جزیره ماجراجویی 2: بیگانگان در بهشت

جزیره ماجراجویی 2: بیگانگان در بهشت"جزیره ماجراجویی 2: بیگانگان در بهشت"

جزیره اصلی  Adventure  برای NES کاملاً اصلی نبود. این یک اقتباس نینتندو از Wonder Boy Sega بود  ، عنوانی جالب و سرگرم کننده از عنوان platform ماجراجویی که در آن شما بازی Master Higgins را در تلاش خود برای نجات شاهزاده خانم لیلانی محبوب خود از دکتر Evil Witch Doctor بازی می کنید. در  Adventure Island 2: Aliens In Paradise (که واقعاً بندر Game Boy از اقساط سوم NES است) ، استاد هیگینز باید بار دیگر دوست دختر خود را نجات دهد ، این بار از بیگانگان. او به یك دایناسورها از جمله یك تریسراپس و پتوداكتیل كه می تواند سوار آن شده و از آن برای حمله به دشمنان استفاده می كند ، یاری كرده است. علاوه بر این از  Flintstonesدایناس های وسایل نقلیه خاص ، به همراه یک سیستم موجودی موجودی (هشت مورد به جای پنج نسخه NES) و یک عنصر قدرت یاب پیشرفته تر ، Adventure Island 2: Aliens In Paradise را به عنوان یک عنوان کلاسیک برای Game Boy تبدیل کرد.

Bionic Commando

Bionic Commando"Bionic Commando"

مانند بسیاری از بازی های این لیست ، نسخه Game  Bionic Bionic Commando بندری از اصل NES است. چند تفاوت جزئی وجود دارد: به جای تنظیم نظامی معاصر نسخه NES ، سازگاری Game Boy آینده نگر است و - به دلایلی - شخصیت شما با نام Rad Spencer نامگذاری می شود ، نه Ladd Spencer. شاید Game Boy او را خنک تر کند؟ این ترفندها کنار ، Bionic Commando قابل حمل دارای تمام گیم پلی قابل توجه پلتفرم از سلف کنسول خانگی است. به جای پریدن ، Ladd / Rad Spencer با استفاده از قلاب چنگک در بازوی بیونیک خود دور می شود. شاید این یک تنظیم کوچک از متن معمول به نظر برسد ، اما مکانیک بی نظیری به بازی داد و آن را از عناوین مشابه دیگر مانند Contra جدا کرد .

Castlevania 2: انتقام Belmont

Castlevania 2: انتقام Belmont"Castlevania 2: انتقام از بلمونت"

اولین  نسخه Castlevania برای The Game Boy ، Castlevania 1989  : The Adventure ، یک حس ناخوشایند و بی نظیر بود. برای  Castlevania II: Belmont's Revenge ، توسعه دهندگان چند سال بعد با یک بازی قابل حمل و شایسته نشستن در کنار عناوین کنسول خانگی در سریال Castlevania بازگشتند  . تقریباً صد سال قبل از وقایع اصلی NES  Castlevania ، شما عضو دیگری از قبیله بلمونت ، کریستوفر ، بازی می کنید ، زیرا او به خاطر ربودن پسرش و تبدیل او به یک دیو ، انتقام انتقام از دراکولا را می گیرد. برای نجات پسرش و بقیه بشریت ، کریستوفر بلمونت از چهار قلعه پرش می کند و شلاق می زند ، هر کدام یک عنصر متفاوت را نشان می دهند. برخلاف Castlevania: The Adventure ،  Belmont's Revenge دارای سلاح های فرعی مانند آب مقدس و محورها است. همچنین از گرافیک های پیشرفته و موسیقی متن فیلم عالی و جوی ، جزء  حق رای دادن به Castlevania برخوردار است. Castlevania II: انتقام Belmont نشان می دهد که Belmonts بدون توجه به اندازه کنسول می تواند لگد ، الاغ را شلاق بزند.

کنترا: جنگ بیگانه

کنترا: جنگ بیگانه'کنترا: جنگ بیگانه'

کنترا  سری به عنوان یک بازی سکه عملیات آغاز شد، سپس آن را به اتاق زندگی می کنند در سراسر جهان به عنوان یک نفوذ و بدنام نقل مکان کرد (با توجه به سختی آن) عنوان اجرا و تفنگ توسط کونامی است. سپس ، آن را از خانه به خانه کنسول های دستی با Contra: The Alien Wars ، اقتباس از بازی Boy از Super Nintendo's  Contra III: The Alien Wars مهاجرت  کرد ، و عدد رومی را در همان مسیر کنار گذاشت. توسعه دهندگان چیزهای دیگری را نیز کنار گذاشتند ، مانند بسیاری از کارفرمایان دشمن ، یک سطح کامل و توانایی نگهداری دو سلاح. اجازه ندهید که این تغییرات یک حیله و تزویر باشد! این بازی هنوز هم سرگرم کننده اجرا و تفنگ بود ، و این بار می توانید آن را انجام دهید.

خر کنگ

خر کنگ'خر کنگ'

با بیشتر حساب ها ، ماریو مشهورترین شخصیت بازی ویدیویی در تمام دوران است. او برای اولین بار به عنوان "Jumpman" در بازی سال 1981  Donkey Kong ظاهر شد که در آن او باید در هنگام رهایی از بشکه ها ، پائولین را از رأس عنوان خر خر کنگ نجات دهد. نسخه بازی Game Boy 1994 با فرمول برنده ای اشتباه پیدا نکرد و به سادگی چهار مرحله بازی فوق العاده با نفوذ بازی را انجام داد و آنها را قابل حمل نمود. اوه ، صبر کنید - نگه دارید! بعد از اینکه بازی را "ضرب و شتم" کردید و موضوع پیروزی شروع می شود ، خر کنگ از خواب بیدار می شود ، پائولین را ربوده و فرار می کند. آنچه در زیر می آید 97 مرحله دیگر در نه جهان است ، با نبرد نهایی در برابر یک خر بزرگ جهش یافته ، کنگ. حالا  این پیچ و تاب است!

اراضی کنگ زمین

اراضی کنگ زمین"الاغ کنگ زمین"

این - ترجمه پسر بازی Donkey Kong Country برای کنسول Super Nintendo - بسیار خوب به نظر می رسد ، به خصوص با توجه به اینکه تا سال 1995 Game Boy به یک عتیقه تبدیل می شد. Donkey Kong Land که توسط شرکت Rare طبقه بندی شده ساخته شده است ، قبیله کنگ را دنبال می کند ، زیرا آنها سعی می کنند خانه خود را از Kremlings مخوف نجات دهند. این همچنین بسیار جالب بود و Donkey و Diddy Kong در شهرت بازی های ویدیویی خود تأمل می کردند و نشان می دادند که یک بازی برای خوب بودن به گرافیک "فانتزی [SNES] نیازی ندارد. آنها حق داشتند.

دکتر ماریو

دکتر ماریو'دکتر. ماریو

در اصل برای NES توسعه یافته ،  دکتر ماریو با وجود نداشتن تصاویر رنگارنگ نسخه خانگی ، به عنوان عنوان Game Boy بهتر عمل کرد. ظاهرا ، ماریو دکتر خود را دریافت کرده و باید قرص هایی را برای بیماران تجویز کند ، و بطری های خود را با کمک شما پر می کند (این در حال حاضر بسیاری از والدین را عصبانی کرده بود ، نگران اینکه بازی در حال آموزش به داروهای خود به فارماکولوژی غیر رسمی بود). این همه چیز فقط پوشیدن پنجره برای پنهان کردن این واقعیت است که دکتر ماریو  یک پیراهن نسبتاً آشکار از  تتریس است . در مورد مواد منشاء ، هرچند  تتریس  یک انتخاب ستاره است. بنابراین ، با توجه به ویژگی گذرا ،  دکتر ماریو  یک بازی پازل سرگرم کننده و عادت آور بود ، فقط آنچه دکتر دستور داده است.

مسابقه F-1

مسابقه F-1مسابقه F-1

مسابقه F-1 شاید برای سخت افزار همراهش مهمترین مورد باشد. اغلب در کنار آداپتور چهار نفره Game Boy فروخته می شد که به شما اجازه می داد تا با سه دوست خود رقابت کنید و این اولین بازی Game Boy بود که شامل یک نسخه پشتیبان از باتری بود که به شما امکان می داد بهترین زمان خود را ثبت کنید. این دو ویژگی  F-1 Race را به یک پیشرفت فنی تبدیل کرده است ، بعلاوه یک بازی مسابقه ای کاملاً لذت بخش بود.

Final Fantasy Adventure

Final Fantasy Adventure"ماجراجویی Fantasy Final"

این عنوان اکشن-RPG بیشتر  Zelda است تا  Final Fantasy ، از یک دیدگاه از بالا به پایین و نبردهای در زمان واقعی. اگر خیلی تمایل دارید می توانید شهرها را نیز بکشید. همراه با عناصر هک و اسلش ،  Final Fantasy Adventure بر آمار بازیکنان و تراز کردن سطح بازی ها تأکید کرد و آن را به بهترین حالت در دنیای اکشن-ماجراجویی و نقش آفرینی تبدیل کرد. همچنین یک موسیقی متن فیلم عالی ، گرافیک واضح و ساعت ها گیم پلی با کیفیت را اسپرت کرده است.

Final Fantasy Legend 2

Final Fantasy Legend 2"Final Fantasy Legend 2"

اکنون در اینجا یک  بازی پسرانه Final Fantasy  Boy با تمام ویژگی های کلاسیک RPG وجود دارد: یک نقشه جهانی و تمرکز روی آمار و گیم پلی طولانی و چالش برانگیز. داستان داستانی حول تلاش شخصیت شما برای پیدا کردن پدرش در حین جمع کردن تندیس های یک مجسمه الهه شکسته که حاوی خصوصیات جادویی است ، می چرخد. این همه به دنباله ای می افزاید که از نسل قبلی خود سبقت می گیرد.

تلاش Gargoyle

تلاش Gargoyle"تلاش Gargoyle"

چه سفری: Firebrand ، غرغره  تلاش Gargoyle ، از شرور سهام در  Ghosts 'n Goblins به قهرمان بازی ماجراجویی شخصی خودش می رود ، در یک مأموریت برای متوقف کردن یک آدم بدتر ، بد تر دیو بنام King Breager و ارتش او از ناوشکن. Gargoyle's Quest  در همین راستا با  Ghosts n Goblins دنبال می شود و دارای گیم پلی مخصوص حرکت در کنار آن است. با پیشرفت بازی ، Firebrand قدرتمندتر می شود و توانایی های جدید و انواع جدیدی از پرتابه ها را برای شلیک به سمت دشمنان به دست می آورد ، و آن را به نوعی بازی تبدیل می کند که شما را برای گرفتن مشکل در این بازی به شما پاداش می دهد.

برداشت ماه GB

برداشت ماه GB"برداشت ماه GB"

برداشت ماه اجازه می دهد تا بچه های سرپوشیده در خانه بنشینند و محصولاتی را بکارند ، دام را پرورش دهند ، و برای تفریح ​​چوب خرد کنند. اگرچه کشاورزی کاملاً به نظر نمی رسد اساس بازی هیجان انگیز باشد ، اما این شبیه ساز به نوعی کار کرده است. در مواردی که کارهای مزرعه توجه بازیکنان را به خود جلب نمی کند ، ارواح خانواده های درگذشتگان و گل های برداشت شده برای انجام اقدامات مناسب مورد سوء استفاده قرار می گیرند. این نسخه Game Boy پس از ماهها نسخه نسخه Game Boy Color دنبال شد.

بچه دراکولا

بچه دراکولا"بچه دراکولا"

كید دراكولا  هم تقلید ناپذیر است و هم  سریال سریال های قلباً جدی تر قلعه  نویی . در حالی که  Castlevania  گوتیک و شنیع است ،  کید دراکولا کاریکاتور و تند و زننده است ، یک اسطوره شناسی خون آشام حق رای دادن است. شما بازی بچه دراکولا ، خون آشام انداز اندازه ، که مجبور است جلوی Garamoth شرور را بگیرد. این نام برای  جانبازان Castlevania آشنا به نظر خواهد رسید  : Garamoth ، که به Galamoth تغییر نام داده است ، به عنوان رئیس در Castlevania ظاهر می شود  : Symphony Of The Night  for PlayStation ، هرچند که بسیار معنی دار باشد. با وجود مکانیک نسیم و تأکید بر اکتشاف ،  بچه دراکولا  یک همسایگی سرگرم کننده و الهام بخش از هر دو  Castlevania  و ژانر پلت فرم به عنوان یک کل بود.

Kid Icarus: افسانه ها و هیولا

Kid Icarus: افسانه ها و هیولا'Kid Icarus: اسطوره ها و هیولا'

عاقبت دستی نسخه اصلی NES ،  Kid Icarus: Of Myths And Monsters  بسیار خوب است. پیت بازگشت ، مسلح به کمان مارک تجاری خود و عرضه نامحدود فلش ، دفاع از فرشته لند از Orcos بد و ارتش شیاطین خود. مانند اورجینال ، یک پلتفرم سخت و دارای گرافیک روان و طراحی جالب دشمن بود. متأسفانه ، این یک ضربه عظیم نبود و نینتندو  سری Kid Icarus را تا سال 2012 دوباره با مجموعه  Kid Icarus: Uprising for 3DS انتخاب نمی کند.

سرزمین رویایی کربی

سرزمین رویایی کربی"سرزمین رویایی کربی"

توسعه دهندگان آزمایشگاه HAL بسیار دوست داشتند شخصیت ساختگی را که آنها ترسیم کرده اند ، دوست داشته باشند به طوری که وقتی زمان تعویض آن با تصویری پیشرفته تر فرا رسید ، تصمیم گرفتند با استندآپ بچسبند. این شخصیت ساختگی ، کربی ، اکنون یکی از نمادین ترین شخصیت های بازی های ویدئویی ، بخشی از کانتینر نینتندو است. در مقایسه با عناوین سکوی پرشور و شدید این دوره ،  سرزمین رویایی کربی ، مناسب ، آرامش بخش و شبیه رویا است. افسوس که بازی جالب و سرگرم کننده بود ، کارتریج هیچ پرونده ذخیره ای نداشت ، به این معنی که بازیکنان مجبور بودند در یک جلسه بازی را شکست دهند. مطمئناً کار دشواری دشوار نیست ، اما هنوز هم ، بچه ها ، پرونده ها را ذخیره کنید! موارد مهم هستند.

Kirby's Dream Land 2

Kirby's Dream Land 2'سرزمین رویایی کربی 2'

همانطور که در اکثر دنباله ها اتفاق می افتد ،  Kirby's Dream Land 2 فرمول اصلی را می گیرد و تعداد بیشتری ، بیشتر ، بیشتر ، جهان های بیشتر و دشمنان بیشتری را اضافه می کند. توسعه دهندگان همچنین به کربی این امکان را دادند که قدرتهای دشمنانی را که او فرو برد ، قرض بدهد ، مهارتی که در  ماجراجویی کربی برای NES معرفی شد. کربی در تلاش برای نجات سرزمین رویای مورد علاقه خود ، کربی را با اعضای حیوانات خود - جغد ، همستر و یک خورشید آفتاب - همراه با هر یک از توانایی های خاص خود همراه کرد. و این بار در اطراف ، آنها فایلهای ذخیره را فراموش نکردند.

Picross ماریو

Picross ماریو'ماریو Picross'

این فکری مغزی در ژاپن و هیچ جای دیگر بسیار زیاد بود و آن را به کمی کلاسیک فرقه در اروپا و ایالات متحده تبدیل کرد. در این بازی 256 پازل منطقی با نام ماریو ارائه شده است که در آن بازیکنان با استفاده از اعداد عمودی و افقی از اعداد هدایت می شوند تا جعبه ها را در یک شبکه مشخص کنند ، که در کنار آنها یک تصویر را تشکیل می دهند. این بازی پازل عالی برای افرادی که سودوکو را به Street Fighter ترجیح می دادند مناسب بود  .

مگا من 5

مگا من 5"مگا مرد 5"

دکتر ویلی دیوانه کننده دوباره در آن است! در سال "20XX میلادی" ، Mega Man با یک مگا مجهز به نیرو و یک ربات متحرک ، باید با هشت روبات قدرتمند به نام Stardroids روبرو شود ، که او کشف می کند همه بخشی از آخرین نقشه دکتر ویلی برای به دست گرفتن جهان است. بر خلاف نسخه های قبلی  مگا من برای بازی Boy ، که فقط rehash های قابل حمل عناوین کنسول خانگی بودند ،  Mega Man 5 شخصیت های بد جدید (Stardroids) و خط داستانی را نشان می داد ، از تغییرات در سریالی که شروع به نمایش سن خود می کرد استقبال می کرد.

مگا من: انتقام دکتر ویلی

مگا من: انتقام دکتر ویلی"مگا من: انتقام دکتر ویلی"

مگا من: انتقام دکتر ویلی اولین عنوان دستی در  سری Mega Man بود. به عنوان یک نقطه عطف عالی به عنوان آن ، با هزینه ای همراه بود: این تکرار قابل حمل به جای هشت سطح معمولی ، فقط چهار عدد داشت و آن را به یک تلاش نسبتاً سریع تبدیل می کرد. خوب ، شاید چندان سرعتی نباشد ، با توجه به اینکه این دشواری را پشت سر گذاشته است که حق رای دادن Mega Man برای آن بدنام است. Mega Man: Revenge از دکتر ویلی حتی اگرچه دقیقاً ابتکاری نبود ،  باید به عنوان بازی ای که راه را برای کارهای بزرگتر و بهتر هموار می کرد ، قدردانی کرد.

Metroid 2: Return of Samus

Metroid 2: Return of Samus"Metroid 2: Return of Samus"

Metroid 2: Return Of Samus طرفداران و منتقدین را به طور چشمگیری قطبی کرد. برخی از طراحی سطح آن ، ارزش پخش مجدد و صحنه نهایی (بیشتر در مورد آن در ثانیه) را تحسین کردند ، و برخی دیگر به دلیل گرافیک های مبهم و فازی و صدای بی انگیز از آن انتقاد کردند. با این حال ، حتی تند منتقدان آن ، اعتبار خود را به جایی می رسانند که اعتباری است Metroid 2 بقیه سریال ها را با آخرین صحنه خود تنظیم می کند ، که در آن ساموس قادر نیست خودش را برای از بین بردن یک کودک Metroid ، آخرین نوع خود ، بیاورد. این یک چیز سنگین برای یک عنوان Game Boy بود.

سایه نینجا گایدن

سایه نینجا گایدنسایه نینجا گیدن

سه سال پیش از نینجا گایدن NES  ، Ryu اولین دستی خود را برای جلوگیری از به دست گرفتن امپراتور گارودا در تصرف نیویورک سیتی انجام می دهد. اگرچه این ورود فاقد پازل برادران کنسول خانگی خود بود ،  با این وجود نینجا گایدن سایه با یک گرافیک تمیز ، دارای گرافیک تمیز ، کنترل ساده و Ryu در حالت اوج لگد زدن یک حرکت سوار بود.

عکس قرمز / آبی

سری Pokemon"عکس قرمز قرمز / آبی"

در اینجا ، مردمی ، RPG هایی هستند که یک امپراتوری رسانه ای را راه اندازی کردند. چه کسی می توانست حدس بزند که وقتی نینتندو آزاد شد  Pokemon Red and  Blue را منتشر كرد - ابتدا در سال 1996 در ژاپن ، سپس در آمریكا در سال 1998 - اینها یك حق رای دادن به مبلغ چند میلیارد دلاری بود ، از جمله بازی های ویدئویی ، سری بازی های كارت بازرگانی ، نمایش تلویزیونی. ، کتاب های طنز و فیلم های برجسته؟ شاید مغزهای Nintendo و Game Freak (شرکتی که بازی ها را توسعه داده اند) انجام دهند ، اما هنوز هم یک دستاورد حیرت آور است. و این بازی ها نیز چشمگیر هستند ، با یک دنیای فراگیر پر از وسایل و وسایل نقلیه. قالب RPG برای طرز فکر "catch 'em all" طراحی شده بود و بازیکنان به دنبال تقویت آمار و سطح بندی Pokemon خود بودند. عکس قرمز / آبی ، ما به شما سلام می کنیم!

سامورایی Shodown

سامورایی Shodown"سامورایی Shodown"

در ابتدا برای کنسول Neo Geo SNK ساخته و منتشر شد ، سپس به تعداد زیادی کنسول دیگر از جمله Game Boy منتقل شد ،  سامورایی Shodown  [sic] پس از موفقیت در بلوک های موفقیت آمیز Capcom's  Street Fighter II منتشر شد . در اکثر موارد ، این دو بازی با هم تفاوت دارند ، به جز یک تفاوت اساسی:  سامورایی Shodown دارای نبرد مبتنی بر اسلحه است ، بر خلاف مبارزه دست به دست  Street Fighter II و کلون های آن. همچنین در قرن 18 هجدهم نه ژاپن تنظیم شد و به جای اعتراض به این حرکات ، بر اعتصابات سریع و آسیب رسان متمرکز شد. این اختلافات کوچک اما پراهمیت باعث شد  سامورایی Shodown یک گوهر کم ارزش عنوان Game Boy باشد.

زمین سوپر ماریو

زمین سوپر ماریو'' Super Mario Land '

وقتی ماریو را به مسابقه "بهترین بازی های نینتندو" پرتاب می کنید ، واقعاً مناسب نیست. او می خواهد در بالای صفحه ، یا نزدیک به آن بیرون بیاید. در اینجا او ، نزدیک به صدر با  Super Mario Land ، عنوانی است که در سال 1989 برای Game Boy معرفی کرد. درست همانطور که  برادران Super Mario بسیاری را به NES و کنسول های خانگی به طور کلی معرفی کردند ،  Super Mario Land  به جهانیان نشان داد که بازی دستی چه کاری می تواند انجام دهد. بله ، گرافیک های تک رنگ اکنون قدیمی است و به همین ترتیب گیم پلی پیمایشی آن نیز وجود دارد ، اما بازی هنوز هم بسیار سرگرم کننده است.

Super Mario Land 2: 6 سکه های طلایی

Super Mario Land 2: 6 سکه های طلایی'Super Mario Land 2: 6 سکه های طلایی'

اولین  Super Mario Land ما را با جیبی ماریو معرفی کرد ، اما چند مورد عجیب در مورد این نسخه وجود دارد: قدرت یو پی اس عجیب ، سطح تیراندازی افقی و جلوه های صوتی احمقانه. برای عاقبت ، تیم توسعه دهنده این چین و چروک ها را از بین برد و به سراغ اصول اولیه رفت و عنوانی را به دست آورد که عنوانی شبیه به Super Mario World  برای SNES داشت. با طراحی سطح خلاق ، یک نقشه برون مرزی و امکان حرکت به راست  و چپ از طریق یک سطح ،  Super Mario Land 2 معرفی خوبی بود.

Super RC Pro-Am

Super RC Pro-Am'Super RC Pro-Am'

Super RC Pro-Am توسط Rare بعنوان پیگیری  RC Pro-Am برای NES توسعه داده شد ،  یکی از معدود عناوین بازی Boy بود که آداپتور چهار نفره کنسول را به کار می گرفت و به شما امکان می داد تا از طریق 24 مورد مختلف با سه تا از دوستان خود مسابقه دهید. آهنگ های. Super RC Pro-Am همچنین با طراحی بصری و صدا ، با داشتن موتورهای اصلاح شده و لاستیک های پیچ خورده ، بازیکنان را در روحیه مسابقه ای قرار می داد.

لاک پشت های نوجوان جهش یافته نینجا: سقوط قبیله پا

لاک پشت های نوجوان جهش یافته نینجا: سقوط قبیله پالاک پشت های نوجوان جهش یافته نینجا: سقوط قبیله پا

تا آنجا که بازی های کراوات می روند ، Turtles Teenage Mutant Ninja: Fall Of The Clan یک چیز بسیار خوب است. در سال 1990 توسعه یافته و منتشر شد ، در اوج Turtlemania ، داستان و گیم پلی هر دو چیز اساسی و اساسی هستند: لاک پشت های نینجا باید طبق معمول ، راه خود را برای پیروزی در برابر کرانگ و خردکن پیمایش کنند. اما جایی که Fall Of The Foot Clan  فاقد تخیل است ، این امر را در اعدام جبران می کند. این بازی به سادگی ساخته شده است ، با یک سبک بصری و سرگرم کننده و گیم پلی جذاب و جذاب. ضرب و شتم کمتر از 30 دقیقه طول می کشد ، اما شما می خواهید دوباره آن را بازی کنید و با آن لاک پشت های دوست داشتنی پیتزا معلق شوید.

تتریس

تتریس"تتریس"

چه کسی می داند چند ساعت با بازی تتریس تلف شده است  ؟ احتمالاً سالها ارزش دارد ، اما می دانید ، ابراز پشیمانی نمی کنید ، زیرا  تتریس گیج کننده ای بسیار جالب ، ساده و اعتیاد آور است ، که خود را بر روی مغز ما زده است . در کنار  سوپر ماریو لند ،  تتریس عنوانی برای بازی Game Boy در سال 1989 بود که آن را مترادف با بازی های دستی ساخت. تتریس در کنسول های بی شماری مجددا تصور شده است - و حتی با بازی تتریس 99 نیز نبرد Battle Royale را دریافت کرده است - اما همه اینها با این بازی دستی آغاز شد.

The Legend Of Zelda: بیداری لینک

The Legend Of Zelda: بیداری لینک"Legend Of Zelda: Awakening Link"

چیزی که به عنوان یک آزمایش بعد از ساعت توسط اعضای بخش تجزیه و تحلیل و توسعه نینتندو آغاز شد ، به یک بندر Game Boy از SNES's  The Legend Of Zelda: A Link to the Past تبدیل شد که سپس به عنوانی اصلی تبدیل شد ، Link's Awakening ، اولین دستی Zelda. رهایی. نکته مهم این بود که در Hyrule قرار نگرفتید - درعوض ، پیوند در جزیره ای محافظت می شود که تحت عنوان چیزی با نام ماهی باد (Wind Fish Fish) محافظت می شود. گیم پلی بازی پیوند را دنبال می کند زیرا او در این جزیره برای هشت ساز موسیقی جستجو می کند که Wind Fish را بیدار می کنند و به او اجازه فرار از جزیره را می دهند. علیرغم محدودیت های تک رنگ ، بیداری Link یک عنوان جذاب و مناسب افسانه ای از اکشن-ماجراجویی بود. در حقیقت ، بازی اصلی چنان موفقیت آمیز بود که دوباره ساخته شد نزدیک به 26 سال بعد در نینتندو سوئیچ.

Wario Land: Super Mario Land 3

Wario Land: Super Mario Land 3'Wario Land: Super Mario Land 3'

Super Mario Land 2 شخصیت جدیدی را به Canon Kingdom Mushroom معرفی کرد: Wario ، آنتاگونیست اصلی ماریو. در سومین قسمت از سری  Super Mario Land ، شما باید Wario را بازی کنید ، همانطور که کمپین تبلیغاتی آن اعلام کرده بود ، "مرد بد" شوید. این بار ، شما نیازی به نجات یک شاهزاده خانم در معرض خطر یا هر چیز دیگری از این دست ندارید. برای ساختن یک قلعه بزرگتر از ماریو ، فقط به اندازه پول خود جمع کنید. خودشه. با طراوت پوسیده بود ، ترکیبی دلپذیر از خطوط داستانی معمول.

منبع : https://www.digitaltrends.com




:: برچسب‌ها: بهترین بازی های Game Boy در همه زمان ها ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط

???????????? مقدمتان محترم خیلی خوش آمدید
<-ForumPostTitle-> <-ForumPostUrl-> <-ForumPostCountAnswer-> <-ForumPostHit-> <-ForumPostLastAuthor->

RSS

Powered By
loxblog.Com